شوکر: دوست دارم رئال مادرید را در برلین ببینم؛ رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شوکر: دوست دارم رئال مادرید را در برلین ببینم؛ رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

شوکر: دوست دارم رئال مادرید را در برلین ببینم؛ رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

شوکر، مهاجم سابق کرواسی و رئال مادرید در گفت و گویی در مورد شرایط باشگاه سابقش و در کل فوتبال اسپانیا صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش AS، شوکر در صحبت های خود، ابتدا در رابطه با دربی مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "اتلتیکو در بازی های اخیر خود در برابر رئال مادرید قدرتمند بوده است، اما همین موضوع می تواند به رئال انگیزه بدهد. ما این موضوع را خواهیم دید. این موضوع که رئال مادرید از بازیکن کروات بهره می برد، بسیار مسرت بخش است اما در درجه اول، اولویت برای من پیروزی رئال مادرید است. من دوست دارم باشگاه سابقم را در فینال برلین ببینم." 

وی در ادامه، در رابطه با موضوع تکراریِ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز اظهار داشت: "رونالدو بازیکن مورد علاقه من است چرا که من یک بلانکو هستم. در مجموع اما، آن ها دو بازیکن فوق العاده هستند و به نظر می رسد که از فضا آمده اند، با این حال اما من رونالدو را به مسی ترجیح می دهم."

شوکر در بخش پایانی صحبت های خود نیز، در رابطه با هم تیمی سابق خود در سویا، دیگو سیمئونه نیز افزود: "انتظار نداشتم او مربی ای به این موفقی شود. اما من خوشحالم که موفقیت او را می بینم و همیشه در مورد مانژوکیچ با او صحبت می کنم. ما رابطه بسیار خوبی را با یکدیگر داریم." 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.